FANDOM

Audiologi (ang. Recordings) - są to magnetofony rozpowszechniane wśród personelu prowadzącego eksperymenty w  domu Doktora Kantiera.

Audiologi wg. kolejności spotkania w grze:Edytuj

Pierwszy - można go znaleźć na początku gry w piwnicy. Autorem jest Kantier. Data nagrania to rok 1970.

"Ten dom...czy to jest włąc...ten dom to idealne miejsce...na moje badania. Jest tu spokojnie i mam pewność że nie wkradnie się tu nikt z zewnątrz. Te śmiecie pożałują za wyrzucenie mnie ze swojego kółka wzajemnego lizania d*p, jeszcze będą mi lizać stopy. Przyda mi się nawet ta piwnica, chyba tam będę pakował wszystki niepotrzebny bajzel oraz rzeczy dla personelu. Tak."

Drugi - można go znaleźć w piwnicy. Autorem jest nieznany naukowiec. Data nagrania to rok 1972.

"Pan doktor powoduje u mnie ciary. Nie jestem pewien do końca o co chodzi z tym ale zainwestował w to sporo sprzętu...z miejsca w którym kiedyś pracował. Etyczność tego pozostawię bez komentarza."

Trzeci - można go znaleźć w piwnicy. Autorem jest Kantier. Data nagrania to rok 1972.

"Udało nam się nareszcie wszystko ustawić, maszyneria działa a w domu zamontowane są...usprawnienia. Jeszcze tylko przepuścimy parę testów i możemy ruszać z produkcją, a wtedy już tylko prostą drogą do bycia najbardziej rewolucyjnym biologiem. Kto wie, może będą mnie stawiać na równi z Einsteinem. Jedno jest pewne, pewnego dnia wybudują w tym domu muzeum. Oczywiście kilka lat to potrwa, będziemy musieli znaleźć dobre...źródło."

Czwarty - można go znaleźć w Zamrażarce. Autorem jest Kantier. Data nagrania to rok 1998.

"Eureka. Po dwudziestu latach udało nam się nareszcie ulepszyć człowieka. Poprawnie. Zwiększyliśmy nieco jego możliwości biologiczne, ale mamy mały problem. Zdaje się on posiadać niesamowite, nienaturalne zdolności. Przyśpieszony proces gnilny. Nie tego szukam, toteż planujemy zamknąć go chwilowo w  piwnicy na czas testów."

Piąty - można go znaleźć w Laboratorium przy zwłokach naukowca. Autorem jest Kantier. Data nagrania to rok 2000.

"Sukces! Dwa kolejne gotowe. Jakiś policjant do nas zapukał, po tym jak dwa lata temu zdobyliśmy mężczyznę z rodziny która to poskarżyła się dopiero teraz. Grunt to rodzinka. Tak czy siak udało nam się go przerobić, wygląda ciekawie z krowim łbem. Ale nie to nas najbardziej ciekawi, bo mamy dwóch nowych. Ten policjant po prostu wlecze się po Zamrażarce. Został jeszcze jeden do opisania. Ten jeden...naprawdę dobrze znosi ból. Zamknąłem go w kolczastej klatce z krzyżem, jeżeli to przeżyje to może być naprawdę krokiem naprzód."

GENE
Główne postacie RichardJohan Kantier
Eksperymenty SkórołazPustyTomKlatkaMięśniak
Mechanika gry AudiologiHukowce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki