FANDOM

'Electristix '- ósmy oponent z którym zmierzymy się w grze Amaziboxing. Pierwszy czempion. Reprezentant Barbados.

WyglądEdytuj

Brutaler nie jest w ogóle umięśniony, ani gruby. Jest raczej przeciętny, ale wysoki. Nosi czarne, krótkie spodenki. Posługuje się językiem Angielskim.

StrategiaEdytuj

Electristix zmienia dystanse powoli. Jego głównym ruchem jest uderzenie gracza prawym prostym rękawicą z paralizatorem w środku. Ruch ten można uniknąć, i jest to cios instant-tko (gracz przegrywa od razu bez odliczania). Poza tym, Electristix używa lewych prostych i lewych sierpowych. Unika ataków prawie zawsze. Można zabrać mu 50% życia, uderzając Electristixa sierpowym gdy ten przygotowuje się do ataku paralizatorem. Wtedy Electristix niechcący sam dotknie się paralizatorem.

HistoriaEdytuj

W grze biografia Electristxa ukazuje nam że przegrywał ze wszystkim, nawet z Fitem Kickfaloozie, do czasu aż nie włożył sobie paralizatora w rękawicę, w taki sposób że przy uderzeniu, wróg jest porażony prądem. Electristix został czempionem Ligi Mniejszej i nigdy jeszcze nikt go nie pobił. W intrze przed walką wchodzi na arenę machając do widzów. Podczas animacji pomiędzy rundami śmieje się z gracza i siedzi na drążku.

CytatyEdytuj

Przygotowanie do wykonania paraliżującej pięści:

  • "Grasp of shock!" ("Szokujący cios!")
  • "Need a hand?" ("Podać rękę?")

Gracz uniknął paraliżującej pięści:

  • "Nooo!" ("Nieee!")
  • "Aw, shucks!" ("Kurczę!")

Gracz znokautowany (podczas odliczania):

  • "Haha, stay there!" ("Haha, leż tam!!")

Padając znokautowany:

  • "Nooooo!" ("Nieeeee!")

Uderzony własnym paralizatorem:

  • "Ow, ow, ow, ow!" ("Ał, ał, ał, ał!")

Pomiędzy rundami:

  • "You are no match to my paralyzing grasp." ("Nie jesteś wyzwaniem dla mojego paraliżującego ciosu!")
  • "Son, you are a punching bag fit for a champ!" ("Synek, jesteś idealnym workiem treningowym dla czempiona!")

Więcej z Fandomu

Losowa wiki