FANDOM

Fit Kickfaloozie - pierwszy oponent z którym zmierzymy się w grze Amaziboxing. Reprezentant Seszeli.

WyglądEdytuj

Fit Kickfaloozie jest bardzo chudy, i posiada dość przeciętną ilość mięśni. Nosi krótkie spodenki w niebiesko-białe pionowe paski. Ma niebieskie oczy i zielony irokez.

StrategiaEdytuj

Fit atakuje , stojąc bardzo daleko od gracza, zmieniajac powoli dystanse. Gracz musi uniknąć ciosów, po czym zaatakować.

Ciosy:

  • Lewy prosty - zadawany tylko na bliskim dystansie. Jest to normalny lewy prosty zadający małe obrażenia.
  • Prawy prosty - zadawany tylko na bliskim dystansie. Jest to normalny prawy prosty zadający małe obrażenia.
  • Aerobik - zadawany na wszystkich dystansach. Fit cofa się na drugi koniec areny, mówi coś, po czym podbiega i uderza silnym prawym prostym, który zadaje bardzo duże obrażenia
  • Poczwórny cios - zadawany na wszystkich dystansach. Fit podbiega do gracza po czym atakuje z dwóch prawych prostych i dwóch lewych prostych. Jeżeli gracz jednak zablokuje pierwszy cios, Fit zdziwi się, po czym będzie stał przez dwie sekundy, i gracz ma szansę gwałtownie go pobić.

HistoriaEdytuj

W grze biografia Fit Kickfalooziego ukazuje nam że jest instruktorem fitness. Jest bardzo tchórzliwy, boi się pająków, węży i rekinów przez co mieszka w luksusowym hotelu na wyspie. Inni mieszkańcy go nienawidzą, bo cały czas namawia ich do ćwiczeń. W intrze przed walką wchodzi na arenę, obraca się w miejscu, staje na rękach i skacze do normalnej pozycji, po czym mówi i rozpoczyna się walka. W animacji pomiędzy rundami robi pompki.

CytatyEdytuj

Intro przed walką:

  • "Could you faint rather fast? I want to go back to hotel." ("Mógłbyś zemdleć szybko? Chcę wracać do hotelu.")

Przed wykonaniem Aerobiku:

  • "Aerobic time!" ("Czas na aerobik!")

Po tym jak gracz zablokuje jego Poczwórny Cios:

  • "Oh no!" ("O nie!")
  • "Golly!" ("O rajuśku!") (ton ukazuje że nie spodziewał się takiej zawziętości)

Podczas animacji pomiędzy rundami:

"See this? That's how you train, land rover!" ("Widzisz to? Tak się trenuje, szczurze lądowy!")

Więcej z Fandomu

Losowa wiki