Istoty Paranormalne - stworzenia ze słowiańskich wierzeń które to można przyzwać za pomocą Świętego Miejsca w grze The Forest Lands. Nie potrzebują do werbowania cywili - pojawiają się po prostu na mapie wychodząc z najbliższego siedzibie gracza lasu.

ListaEdytuj

  • Fajermon (koszt: 150 talarów, 5 punktów mistycyzmu) - bardzo silna jednostka. Jest to wychudły, blady mężczyzna który posiada płonące dłonie i nie posiada głowy, z jego szyi bucha płomień. Po zaznaczeniu danej pozycji wroga, Fajermon podpala mocniej ręce oraz głowę a następnie szarżuje na nią z pełną siłą, przy śmierci powodując mały pożar, gasząc samego siebie i tracąc połowę życia. Potem może on miotać kule ognia zadające średnie obrażenia, jest bardzo wrażliwy na ostrzał. Kule Fajermona zadają ogromne obrażenia jednostkom a także podpalają budynki.
  • Kocmeuch (koszt: 50 talarów, 1 punkt mistycyzmu) - mały, czarny i niski człowieczek ze świecącymi, białymi oczami. Potrafi być niewidoczny dla wroga aż nie dotknie jego jednostki. Gracz może wpuścić go na teren wroga, aby ten urkadł żywność z Składu Żywności, a następnie dostarczył ją graczowi. Jest w bezpośrednim starciu bezużyteczny, ale i potrafi bardzo szybko biec.
  • Topielec (koszt: 20 talarów, 5 punktów mistycyzmu) - bardziej pułapka niż jednostka, przypomina rozkładające się, mokre zwłoki. Pozbawiony jest on nosa, ma świecące żółte oczy. Gracz może kazać mu wejść do brodu na rzece, gdzie to jest niewidoczny dla wroga. Po tym jak jakakolwiek wroga jednostka go "nadepnie", wciąga ją pod wodę zabijając natychmiastowo i znikając. W bezpośrednim starciu przypomina obrażeniami oraz wytrzymłością Woja, gryzie wrogów i tnie pazurami.
  • Wiedźma (koszt: 150 talarów, 5 punktów mistycyzmu) - stara, pomarszczona kobieta ubrana w kraciastą szmatę przykrywającą jej całe ciało. Nosi ze sobą sękaty kij. Jest bardzo powolna (najwolniejsza jednostka w grze), ale po dotarciu w odległość lotu strzały do wroga, jest w stanie spowodować istne spustoszenie, poprzez strzelanie piorunami ze swojej laski, które to zadają spore obrażenia i powodują małe pożary.
  • Olbrzym (koszt: 100 talarów, 5 punktów mistycyzmu) - gigantyczny, ok. 3-metrowy człowiek. Posiada on pokaźną muskulaturę, otwarte usta pełne zębów oraz nieco jaszczurzą twarz bez nosa i z szerzej rozstawionymi oczyma, które to świecą na żółto w ciemności. Posiada bardzo dużo życia, jednostki wroga nad którymi to góruje dosłownie odrzuca na mały dystans swoimi tupnięciami. Może też kopnąć w budynki wroga, lub też trzasnąć w nie swoją maczugą, która to na ogół rozrywa większość cywilnych budynków na strzępy jednym uderzeniem.
  • Domowik (koszt: 10 talarów, 2 punktów mistycyzmu) - mały, skulony brodaty człowiek o brązowej skórze. Nosi ze sobą kij. Potrafi zastawić wszystkie pułapki (pełniąc funkcje Majstra i Kopacza), a także sam może po ustawieniu odpowiedniego zachowania zbierać do spichlerza jagody i owoce. W walce posiada siłę porównywalną do Woja.
  • Kikimora (koszt: 10 talarów, 2 punktów mistycyzmu) - chuda kobieca postać odziana w oliwkową suknię, z ciałem stworzonym z witek miotły. Jej głowa przypomina lisią, wykonaną z witek i obwiązaną chustą w kolorze gracza. Nie posiada oczu, uszu ani ust. Jej obecność w walce wzmacnia siłę Domowików (którzy to teraz osiągają statystyki Ciężkich Wojów), potrafi też usuwać trującą pleśń Wojowników Zarazy. W walce bezużyteczna, walczy miotłą.
  • Wojownik Zarazy (koszt: 100 talarów, 1 punkt mistycyzmu) - mężczyzna odziany w koszulę w kolorze gracza, zbroję płytową oraz szyszak. Nosi ze sobą procę, którą to może ciskać trujące pociski zadające obrażenia równe strzałom. Można im rozkazać wypuścić z procy Ładunek Grzybowy, który to leci po paraboli i po trafieniu w ziemię powoduje wyrośnięcie pleśni raniącej każdego kto na nią wejdzie. Poza tym w walce i pancerzu są identyczni do Wojów.

Więcej z Fandomu