Kater War - gra Mmo Fps firmy Wojti Studios. Gra się w niej kotami i psami uzbrojonymi w różnoraką broń.

OCENY:

8/10.

10/10.

10/10.

8.8/10.

FabułaEdytuj

W pewnym miasteczku wybuchła wojna - psy i koty postanowiły że nie będą tolerować wchodzenia sobie na głowy. We wszystkim pomogła im organizacja Świn Co. która stworzyła repliki broni dla kotów i psów, ale niektóre zwierzaki same zbudowały bronie.

GameplayEdytuj

Aby zagrać, najpierw należy się zarejestrować. Potem należy wybrać drużynę w której będziesz grał w danej rundzie. Każda runda trwa godzinę. Wśród postaci w drużynach są:

KOTY:

Rózia.

Kracen.

Balaak.

Shnitzel.

Bekenbauer.

Zbój.

Maciuś.

Max.

Spit.

Michałek (Dodany w aktualizacji Kołysanka)

Krembo (Dodany w aktualizacji Kołysanka)

Astaroth.

PSY:

Jeckuś.

Rex.

Ares.

Zygmund.

Misiek.

Husk.

Runner.

Donatore.

Andrew.

Lucipher.

W rundzie nie może brać udziału dwóch graczy grających tą samą postacią. Po zabiciu gracz może zmienić postać na inną, której nie używa obecnie żaden gracz. Drużyna która zlikwidowała większą ilość wrogów, wygrywa po minięciu czasu rundy. Cały świat gry jest widziany z pierwszosobowej perspektywy, jednakże w oczach kota (np. szafa jest wielkości sporego bloku mieszkalnego.). Gra jest bardzo przyjazna dla nowych graczy, i co ciekawe, w przeciwieństwie do większości gier MMO, sami twórcy gry często też w nią grają na publicznych serwerach.

Bronie można otrzymywać przez:

Wytwarzanie.

Łup.

Promocję.

Wielkanoc.

Akcje Charytatywne.

Więcej z Fandomu