FANDOM

Rasy przyjazneEdytuj

  • Ludzie.
  • Krasnoludy.
  • Cynocefale (Tylko na bagnie.).
  • Driady.
  • Elfy.
  • Nomadzi.

Opis wrogówEdytuj

Humanoidy:Edytuj

  • Cynocefal złodziej:

"Niektórzy Cynocefale widząc upadek jednego z ich miast weszli na złą drogę i stali się złodziejami, włóczą się po bagnach i mordują każdego kto wejdzie mu w drogę, tylko po to by napełnić swoje sakiewki.".

  • Satyr złodziej:

"Satyrowie to na ogół spokojne, przyjazne istoty, jednakże wielu z nich stało się rzezimieszkami bez skrupułów.".

  • Rozbójnik:

"Rozbójnicy to banda złych ludzi gotowych zawsze do zabicia wroga, nie dla pieniędzy czy też sportu. Tylko dla przyjemności.".

  • Cynocefalski strażnik bagien:

"Cynocefalscy strażnicy bagien to elita elit w rasie Cynocefali. Są jednakże trenowani na morderców i istoty agresywne a także nie znające strachu. Krąży historia o tym iż jeden z nich zabił smoka gołymi rękami. Niestety, prawie już wymarli i stali się nieumarłymi".

  • Wilczy strażnik:

"Wilcza straż to grupa ludzi opiekujących się wilkami w mieście Wolfulupus, jest ona jednakże wyjątkowo groźna dla każdego kto wkroczy na jej teren.".

  • Wilczy mag:

"Wilczy magowie to banda wyjątkowo niebezpiecznych ludzi. Potrafią posługiwać się magią ognia i podróżują w obstawie Wilczej Straży.".

  • Wilkołak wojownik:

"Wilkołaki to ludzie przemieniający się wbrew własnej woli, nie są w stanie tego powstrzymać. Po przemianie już nie pamiętają kim są. Jedyne czego pragną to mordować. Jednakże wilkołaki wojownicy nie chcą wracać do postaci ludzkiej i przemieniają się celowo i brzydzą się ludźmi.".

Nieumarli:Edytuj

  • Szkielet:

"Szkielety to podstawowe jednostki nieumarłych. Bardzo niebezpieczne, nie posiadające uczuć i skrupułów. Starają się osaczyć wroga a następnie atakować ze wszystkich stron.".

  • Nekromantyczny żołnierz:

"Wyglądają jak zombie, ale w istocie są pozszywanymi ze zwłok monstrami gotowymi do wyrwania komuś kręgosłupa lub głowy. Są niesamowitymi wojownikami, zwłaszcza w swojej brutalności i mocy ataków.'".

  • Nekromantyczny czarodziej:

"Gnijące, pozszywane zwłoki posiadające niesamowitą inteligencję i moc magiczną. Dowodzą oddziałami innych potworów i jeżeli się takiego spotka....trzeba uciekać tak szybko jak się tylko da.".

  • Licz:

"Licze to nekromanci którzy zmienili się w nieumarłych. Ich przegniłe, zaropiałe ciała w poszarpanych szatach są przesiąknięte magią nekromancji i atakują wszystko co nie jest po ich stronie.".

  • Zombie:

"Zombie to ożywione zwłoki, powolne i powłóczące nogami. Są trochę silniejsi od szkieletów, przez co jest nieco popularniejszą jednostką bojową wśród nekromantów.".

  • Toksyczny duch:

"Te istoty to dusze ludzi zmarłych w miejsach pełnych trucizn, szlamu i toksyn. Nienawidzą oni życia, które utracili zatruci. Przesiąknięte trującymi substancjami niematerialne ciało może pożądnie zatruć człowieka, aż do śmierci.".

  • Nieumarły Cynocefalski strażnik bagien:

"Ze względu na złowieszcze bagienne istoty, bunty i najazdy nieumarłych, masa Cynocefalskich strażników bagien zmarła w męczarniach. Niestety, po zgonie nie zaznali spokoju i zostali skazani na wieczne służenie dawnym wrogom - Nekromantom.'".

Przeklęci:Edytuj

  • Przeklęty człowiek:

"Przeklęci ludzie to jeden z wielu typów istot zwanych Przeklętymi. Potrafią posługiwać się bronią jednoręczną, jednakże wielu dalej używa pięści. W przeciwieństwie do nieumarłych, te monstra służą tylko i wyłącznie nekromancie, nie można ich inaczej spotkać.".

  • Przeklęty cynocefal:

"Nieszczęśni przedstawiciele rasy cynocefali nie uniknęli straszliwego losu z rąk nekromantów i stały się monstrualnymi potworami'.".

  • Olbrzymi przeklęty:

"Wiele przeklętych stało się gigantami ze względu na moc rzuconego zaklęcia, i jedyne czego teraz szukają to więcej ofiar. Ze względu na gargantuiczne rozmiary, są bardzo silne, ale powolne.".

  • Opancerzony przeklęty:

"Ta obrzydliwa istota jest uzbrojona w gigantyczną, wchłaniającą ciosy zbroję, osłaniającą miękkie, słabe ciało'." . 

Demony:Edytuj

  • Babok:

"Baboki to groźne demony leśne. Pomimo małego rozmiaru, są mordercze i zazwyczaj atakują z zasadzki.".

  • Babok jeździec:

"Niektóre Baboki wycwaniły się w hodowaniu wielkich pająków i używały ich jako wierzchowców. Są bardzo szybkie i posiadają trujące kły".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki