FANDOM

Mafia: The Return - gra sandbox z serii Mafia. Jej akcja dzieje się w latach 30'tych.

GameplayEdytuj

Gra korzysta z silnika graficznego GTA V. Można robić wszystko co w 1szej Mafii, ale dodano:

  • Pomiędzy chudymi mogą pojawić się grubi przechodnie.
  • Można wyskakiwać z auta przez okno.
  • Można wylecieć przez przednia szybę przy dużym uderzeniu np. w lampę na ulicy.
  • W mieście znajdują się restauracje i sklepy (Jak w Mafia II).

PostacieEdytuj

  • Andrew Kitasky - główny bohater. Bezdomny któremu dano okazję wejścia do mafii Phila.
  • Philip "Gruby Phil" Kloavsky (Ang. Fat Phil) - Don swojej mafii. Wbrew pozorom nie jest otyły. Nosi biały frak z czerwonym kwadratem i czarnym podkoszulkiem oraz brązową czapkę gazeciarza.
  • Thomas Brossiutto - capo bastone. Nosi czarny garnitur z niebieskim kwadratem w czerwone groszki. W przeciwieństwie do Phila, jest śmiertelnie poważny. Chce zabić Morelowego Dżema osobiście, co skutkuje jego zgonem w misji "Oświecenie".
  • John "Shady" Veil - soldato. Alkoholik.
  • Chiappafava - włoski imigrant którego imię nie jest znane. Nie jest członkiem mafii Phila, ale współpracuje z nią. Nosi zieloną koszulę. Jest skrytobójcą. Zabito go w misji Raz jeszcze.
  • John "Puk" Jarill (Ang. Knock) - spec od broni z lekką nadwagą. Nosi niebieską fedorę i brązową koszulę. Fascynację bronią ma od dziecka. W wieku 5 lat strzelał z ojcem na polowaniu.
  • Mocarz (Ang. Strongman) - bardzo umięśniony gangster cierpiący na gigantyzm. Może zmiażdżyć kość w dłoni. Często nie zdaje sobie sprawy ze swojej siły. Nie mieści się w samochodzie. Phil znalazł go w cyrku dziwadeł.
  • Al Capone - postać historyczna. Phil wspomina o tym że miał z nim dobre kontakty w misji "Oświecenie".

Wrogowie główniEdytuj

  • Giovanni "Morelowy Dżem" Castaziore - jego ksywka wzięło się z tego że jest kuzynem Dona Morello. Jest wyjątkowo okrutny oraz nie ma litości dla swoich wrogów. Jeździ Celeste Marque 500, wożony jest jednak przez szofera.
  • Marco "Porzeczkowy Krem" Pretelancia - bliski przyjaciel Morelowego Dżema. Znany jest podobnie jak on z okrucieństwa, jednakże jest o wiele bardziej bezpośredni (np. przeprowadza napady na banki lub porywanie rodzin wrogów lub ich przyjaciół).
  • Lucius "Poup" Marconsky - groźny morderca. Utworzył on gang który nazwał "Poupiści". Jeździ w Lassiterze V16 Fordor, wożony przez szofera.

MisjeEdytuj

Początek. Sprzątanie. Tak szybko odchodzą. Chłopak na posyłki. Kłamstwo ma krótkie nogi.

CiekawoskiEdytuj

  • Ksywki Morelowego Dżema i Porzeczkowego Krema wzięły się z show dla dzieci "Rolly Mo".
  • Nazwisko Porzeczkowego Krema oznacza w dosłownym tłumaczeniu "Wyrzutnia księży".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki