FANDOM

Robale - gra strategiczna w której można grać robalami.

FrakcjeEdytuj

  • Mrówki - najbardziel zbilansowana frakcja.
  • Pszczoły - najszybsza frakcja.
  • Pająki - najsilniejsza frakcja.

JednostkiEdytuj

Mrówki:Edytuj

  1. Robotnica: jest najsłabszą jednostką w grze, dość szybka i idealna do osaczania wroga gdyż jest tania.
  2. Żołnierz: trochę silniejszy i wolniejszy od robotnicy. Tak jak ona dość tani.
  3. Powietrzny Żołnierz: uskrzydlona wersja Żołnierza, potrafi latać ale nie jest taki tani jak jego lądowa wersja.
  4. Miodowa Cysterna: bardzo gruba i powolna mrówka, potrafi leczyć inne jednostki. Niezbyt tania.
  5. Zwiadowca: jednostka dystansowa, pluje kwasem. Drogi.
  6. Królewski Zwiadowca: najsilniejsza jednostka z frakcji Mrówek, ma skrzydła, potrafi latać i pluć kwasem. Drogi.
  7. Paraponera: potężna, szybka jednostka zadajaca największe obrażenia w walce wręcz. Dostępna z DLC: Rainforest Bugs.
  8. Kamikaze: dość silna jednostka wybuchająca po kontakcie z wrogiem. Dostępna z DLC: Rainforest Bugs.

Pszczoły:Edytuj

  1. Robotnica: tak jak wszystkie jednostki pszczół może latać. Atakuje za pomocą ciosów, gdy rozkaże się jej użyć żądła, zginie.
  2. Wojownikt: ak jak wszystkie jednostki pszczół może latać. Działa tak jak zwykła Robotnica ale jest silniejszy.
  3. Trzmiel: najbardziej wyrzymała latająca jednostka frakcji Pszczół. Bardzo powolna ale silna.
  4. Czołg: zdecydowanie najsilniejsza jednostka Pszczół. Jest to wielki trzmiel z dwoma pszczołami na grzbiecie który strzela woskiem.

Pająki:Edytuj

  1. Kosarz: tania, słaba jednostka. Nie plącze sieci.
  2. Skakun: tania, słaba i bardzo mała jednostka. Nie plącze sieci, potrafi przeskakiwać nad wodą lub do celu.
  3. Kątnik: droższa i silniejsza od poprzednich pająków jednostka, plącze sieci.
  4. Krzyżak: bardzo silny pająk, plącze sieci i jest dość powolny.
  5. Spachacz: groźna jednostka dostępna z DLC: Welcome to Australia. Plącze sieci, atakuje wroga dość szybko.
  6. Prządka: gigantyczna jednostka dostępna z DLC: Welcome to Australia. Plącze sieci, może zabić kilku wrogów na raz.
  7. Solfuga: gigantyczna jednostka dostępna z DLC: Desert Storm. Niesamowicie szybka i nieplącząca sieci.
  8. Ogr: dość spora jednostka dostępna z DLC: Africa Bugs. Powolna, plącząca sieci jednostka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki