FANDOM

Cutscenka 1Edytuj

Jack siedzi schowany w skrzyni w środku lecącego na wyspy V-22.

Jack (głos): Nazywam się Jack Carver. Junior. Możecie się spytać - co się stało w takim razie z seniorem? Samobójstwo. Strzał w łeb. Odkąd wrócił z tych wysp wszędzie widział potwory. Małe potwory, średnie potwory, ogromne potwory. Widział je w śnie, oraz czasami na jawie. Nie mógł tego znieść.

Kamera przechodzi na V-22 które ląduje na wyspie i wychodzi z niego 10 Marines po czym znika w dżungli.

Jack (głos): Dowiedziałem się dzięki pewnej osobie że armia coś kombinuje na tych wyspach. Że te potwory faktycznie dalej tu gdzieś są. Skoro tak... to się zemszczę. Zemszczę się na tych ścierwach.

Jack wychodzi ze skrzyni rozrywając ją od środka rękami i wychodzi z V-22. Szybkie cięcie na jego wściekłą twarz.

Jack: Zabawimy się.

Część 1Edytuj

Znajdujesz się na polanie w środku dżungli, tuż obok V-22, które jest puste. Idź drogą przed siebie, nie kieruj się w głąb dżungli albowiem nic tam nie ma. Po pewnym czasie wyjdziesz z lasu na bardzo wysoki klif z widokiem na morze. Ignoruj krążące wszędzie helikoptery, albowiem one nic ci nie zrobią nawet gdy w nie strzelisz. Skieruj się wzdłuż ścieżki aż dotrzesz do uszkodzonego pojazdu. Znajdziesz tam nową broń - karabin MP5. Idź nadal wzdłuż klifu do czasu aż nie natrafisz na kamienny łuk. Wtedy to napotkasz swoich pierwszych przeciwników - dwóch żołnierzy podjedzie koło łuku w HEMTTcie i zaczną w ciebie strzelać. Zabij ich, weź ich broń a potem ruszaj dalej wzdłuż klifu, aż dotrzesz do budynku.

Cutscenka 2Edytuj

Jack podchodzi do budynku, z którego wychodzą czterej Marines z OICW.

Żołnierz 1: Stój!

Żołnierz 2: Na ziemię!

Żołnierz 3: Ręce do góry!

Żołnierz 4: Gleba, gleba!

Jack rzuca broń i podnosi ręce.

Jack: No...ośmiu na jednego. To chyba niezbyt uczciwe, prawda?

Żołnierz 1: Jak się tu dostałeś? Navy pilnuje wszystkich dojść na wyspę!

Jack (głos): Oszczędźcie sobie płuc. Nie jestem tu po to aby was zabić, przybyłem wyrównać stare rachunki.

Żołnierz: Przykro mi, ale nie możemy na to pozwolić. Wiesz już za dużo.

Nagle kamera kieruje się na wychodzącego z dżungli Bazookowca, który ciska rakietą pod Jacka, odtrącając żołnierzy oraz całą resztę. Rakieta robi wyrwę w ziemi przez którą Jack spada do zalanego bunkra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki