FANDOM

Skórołaz
Monstre3
Przynależność: Wróg.
Niebezpieczeństwo: Średnie.

Skórołaz (ang. Cowskin Wanderer) - jeden z eksperymentów Doktora Kantiera który nawiedza jego dom.

HistoriaEdytuj

Skórołaz powstał w roku 1996, był on policjantem wysłanym do posiadłości Kantiera po stworzeniu Pustego, gdy jego rodzina wypełniła raport zaginięcia. Stał sie on ofiarą pułapek doktora, a następnie został zmodyfikowany i pozbawiony umysłu.

CharakterystykaEdytuj

Skórołaz jest mężczyzną, odzianym w oliwkowy t-shirt a także zakrwawiony fartuch. Posiada on pas z narzędziami. Jego ręce zostały odcięte, zaś zamiast dłoni zamontowane zostały haki. Nie jest jasne w jakim stopniu zmodyfikowana została jego twarz, albowiem jest ona zakryta zakrwawioną krowią głową, przez którą to Skórołaz nie widzi, ze względu na zwichrowaną i szaloną naturę Kantiera która każe mu torturować jego eksperymenty. Mózg Skórołaza został zdegradowany do zabijania wszystkiego poza innymi eksperymentami i samym Kantierem. Patroluje on obszary Zamrażarki, gdzie to pojawia się losowo. Na ogół chodzi on w kółko do czasu aż nie usłyszy gracza, wtedy zacznie on biegnąć w jego kierunku aby go zabić, co robi na ogół jednym ciosem. Można temu zapobiec, rzucając Hukowcem daleko od siebie, co sprawi że Skórołaz pobiegnie w tamtym kierunku. Jest najgłupszym z eksperymentów, ale jednocześnie zadającym największe obrażenia.

GENE
Główne postacie RichardJohan Kantier
Eksperymenty SkórołazPustyTomKlatkaMięśniak
Mechanika gry AudiologiHukowce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki