FANDOM

Dostępne dla wszystkichEdytuj

  • Łucznik (ang. Archer, koszt: 10 talarów, łuk) - podstawowa jednostka. Mężczyzna odziany w oliwkową szmatę z opaską na ramieniu w kolorze gracza, bez jakiegokolwiek pancerza. Wypuszcza on strzały lecące po paraboli na średni dystans, z prędkością 1 na cztery sekundy. W walce wręcz bezużyteczny.
  • Opancerzony Łucznik (ang. Battle Archer, koszt: 15 talarów, łuk) - ulepszenie łucznika dostępne później w grze. Nosi on kolczugę oraz szyszak. Jego łuk zadaje również więcej obrażeń.
  • Lekki Woj (ang. Voy Scout, koszt: 5 talarów, dzida) - podstawowa jednostka bliskodystansowa. Jest to mężczyzna ubrany w kolczugę i koszulę w kolorze gracza, nosi także szyszak i uzbrojony jest w dzidę. Dość szybki, ale sprawdza się jedynie przeciwko innym wojom.
  • Woj (ang. Voy, koszt: 10 talarów) - Wygląda jak Woj, lecz zamiast dzidy jest uzbrojony w miecz oraz puklerz, zadaje większe obrażenia i ma więcej życia ale jest nieco wolniejszy.
  • Ciężki Woj (ang. Heavy Voy, koszt: 25 talarów, 2 dzidy) - odziany w kolczugę, naramienniki oraz nagolenniki a także garnczkowy hełm. Na plecach nosi dwie dzidy którymi to rzuca we wrogów na średni dystans, większość jednostek zabijając na miejscu. Gdy te mu się wyczerpią, dobiera puklerza oraz miecza i rusza atakować wrogów, podobnie jak standardowy Woj, ale wolniej i zadając większe obrażenia.
  • Zduchać (ang. Zduchać, koszt: 300 talarów, 1 punkt mistycyzmu) - silna jednostka bliskodystansowa, szybki wojownik ubrany w skórę. Jego bronią jest Luć, czyli spory kij zapalony na obu końcach. Po wpadnięciu w tłum wrogów, Zduchać macha kijem na wszelkie strony, raniąc wrogów z boku, przodu oraz tyłu. Potrafi także podpalać budynki. Jest szybki, w stronę wroga jest w stanie poruszać się z zawrotną prędkością, wykonując salta oraz długie skoki kończone przewrotami, ale jako przeciwwaga jest bardzo wrażliwy na ostrzał. Dostępny jedynie dla Ludzi i Wilkołaków.

Dostępne jedynie dla LudziEdytuj

  • Rozpruwacz (ang. Frazzler, koszt: 100 talarów) - spory, prawie nagi (poza szmatą zastępującą majtki) mężczyzna z młotem. Jest w miarę powolny, ale po dostaniu się do szeregów wroga nie tylko zadaje im obrażenia, ale też odpycha na mały dystans wymachując swoim orężem.
  • Kłodziarz (ang. Logthrower, koszt: 100 talarów, 1 drewno) - podobny do Rozpruwacza, jego bronią jest ogromna kłoda którą wymachuje jak maczugą. Potrafi on nią też rzucić, zabijając większość jednostek. Potem podbiega on do niej i podnosi.
  • Treser wilków (ang. Wolfman, koszt: 25 talarów) - mężczyzna pokryty szramami oraz strupami, ubrany w szarą i brudną togę. Porusza się powoli, ciągnąc przed sobą na smyczy dwa wilki które to puszcza kiedy znajdą się blisko wroga, a on sam potem zaczyna działać podobnie jak Lekki Woj.

Dostępne jedynie dla WilkołakówEdytuj

  • Berserker (ang. Berserker, koszt: 80 talarów) - Wilkołak noszący ze sobą wielki topór, nie posiada żadnej zbroi. Po wpadnięciu w szeregi wroga wpada w szał bitewny, gracz traci wtedy nad nim kontrolę. Berserker zabija każdą wrogą jednostkę jaką napotka automatycznie (zabijając na ogół wszystko poniżej Ciężkiego Woja jednym uderzeniem), zaś po ok. 2 minutach opada z sił i nie jest w stanie zadawać obrażeń. Musi on zregenerować siły, co trwa przez 6 minut.
  • Opiekun (ang. Caretaker, koszt: 80 talarów) - Wilkołak noszący białe szaty, z pasem na którym znajdują się butelki. Jest w stanie przywrócić do życia jednostki których zwłoki jeszcze nie zniknęły, z 50% zdrowia. W walce używa noża, bardzo słaby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki