FANDOM

W roku 2012 Szlachta zapragnęła posiąść pewną stronę internetową, o którą rywalizowali z Abraczami, i wytoczyli sobie wojnę. Szlachta hackowała stronę Abraczy, a Abracze profile członków Szlachty na YouTube i NaszejKlasie. Podczas wojny ucierpiało też kilka innych internautów, np. Szlachta przejęła ok. 2 konta na YouTube postronnych YouTuberów. Podczas tej oto wojny, policji udało się złapać kilku członków Szlachty, mianowicie Rajmana18 (Namierzony po adresie IP wklejonym przypadkowo do komentarza), StaśkaSzlachtę (Namierzony po nicku i tym że podał swoje miejsce zamieszkania), CienkiegoKwaska (Poddał się dobrowolnie gdy zauważył zgłoszenie na policję) oraz AndrzejaDoomera (Namierzony za pomocą strony zapisującej IP). Za wszystkimi tymi pułapkami na Szlachtę, w które wpadł tylko AndrzejDoomer stali oczywiście Abracze. Do wojny dołączyli się także administratorzy strony Kantynka.cx obawiając się ataku obu stron, a także Karczatanowcy z czystych nudów. Tymczasem w grach World Of Warcraft oraz Minecraft, wojna pomiędzy czterema stronami toczyła się na większą skalę.

Straty tej wojny to ok.

  • 80 zablokowanych użytkowników na YouTube.
  • 100 usuniętych kont na YouTube.
  • 50 usuniętych kont na NK.
  • 4 członkowie Szlachty zgłoszeni na policję.
  • 40 zhackowanych stron.
  • 2 Karczatanowców zgłoszonych na policję.

Po namierzeniu Karczatanowców przez służby prawa w 2014 roku, wojna zakończyła się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki